مقالات

نحوه انتخاب ساعت دیواری

نحوه انتخاب ساعت دیواری

فروش انواع ساعت

فروش ساعت های دیواری ، ایستاده و رومیزی در طرح ها و رنگ های متنوع با برندهای مطرح دنیا

فروش انواع گرامافون

فروش دستگاه گرامافون در طرح ها و رنگ های متنوع در قالب برندهای مطرح دنیا با بهترین کیفیت.

نحوه انتخاب ساعت دیواری برای منازل

امروزه ساعت های دیواری علاوه بر نشان دادن زمان در منازل ، به عنوان یک وسیله دکوری استفاده می شوند و می توانند جایگزین تابلو های دکوری بر روی دیوار ها باشند . از این رو صنعت طراحی و تولید بر آن شده است تا ساعت هایی با ابعاد بزرگتر از سابق، تولید نموده و طرحی نوین در دکوراسیون منازل شما به ارمغان آورد. در این مقاله با نحوه انتخاب ساعت دیواری آشنا خواهیم شد. 

هماهنگی ساعت دیواری با سبک چیدمان و دکور منزل

اولین و اساسی ترین نکته در انتخاب یک ساعت دیواری زیبا ، هماهنگی سبک ، رنگ ، فرم و طرح کلی آن با ساختار دیزاین منزل است. یک ساعت دیواری کلاسیک برای دکوراسیون کاملا مدرن و مینیمال انتخاب مناسبی نخواهد بود و به همین نحو ، ساعت دیواری ساده ، مدرن و حتی شیک نمی تواند برای دیزاین کلاسیک ، مبلمان های استیل و سلطنتی گزینه مناسبی تلقی شود.

یک ساعت شیک مدرن و ساده تک رنگ می تواند گزینه مناسبی برای تزیین دیوار یک پذیرایی با مبلمان های مدرن باشد و به همین ترتیب ، در یک نشیمن کلاسیک با مبلمان استیل یا نئوکلاسیک و اکسسوری های فلزی براق ، یک ساعت کلاسیک با طراحی پرکار گزینه متناسب و جذابی خواهد بود.

انتخاب سایز ساعت

اصولا بهتر است ساعت دیواری به نحوی بر روی دیوار قرار بگیرد که اولا از بیشتر بخش های خانه دید مناسبی به آن وجود داشته باشد ، ثانیا موانع محیطی مانند ستون های مزاحم یا نور مستقیم مانع از مشاهده آن نشود و نهایتا تزیین و دیزاین مناسبی برای دیوار تلقی شود.

بر خلاف تصور عمومی به طور کلی سایز ساخت انتخابی شما نیاز است با دیوار محل نصب ساعت متناسب باشد تا ابعاد سالن پذیرایی !!!

و همچنین باید متناسب با محل قرار گیری لوازم دکوری دیگر نظیر تابلو های دکوراتیو و حتی تلوزیون باشد.

 برای دیوار بخش پذیرایی منزل سایز نرمال 60 سانتی متر می باشد که می توان در اکثر فضا های موجود نصب نمود اما همانطور که گفته شد ساعت های با ابعاد 70 و 80 سانتی متر برای دیوار هایی با عرض 2.5 تا 3 متر بیشتر پیشنهاد می شود.

اگر قصد نصب ساعت بالای محل قرار گیری تلوزیون را دارید علی رغم پیشنهاد نشدن این موضوع بهتر است سایز 60 و یا نهایتا 70 سانتی متر بسته به عرض و ارتفاع دیوار را در نظر بگیرید.

بهترین محل نصب ساعت ، دیوار های بزرگ که در پشت مبلمان کنسول های بدون آینه و میز ناهار خوری قرار دارند میباشد.

انتخاب رنگ ساعت

ساعت های دیواری در جنس ها و رنگ های بسیار متنوعی طراحی و تولید می شوند. 

ساعت فلزی

ساعت های فلزی به طور کلی در سه رنگ طلایی، طلایی آنتیک و سیلور به صورت آبکاری و رنگ های سفید، مشکی و قهوه ای به صورت رنگ پوششی تولید می شوند. رنگ ساعت های فلزی را با لوستر ها ، پایه های فلزی مبلمان و یا اکسسوری ها و میز های فلزی منازل می توان ست نمود.

ساعت های چوبی

ساعت های چوبی در رنگ های قهوه ای، عسلی، طوسی،مشکی،سفید،طلایی و کرم تولید می شوند که با توجه به رنگ پارچه و یا چوب مبلمان، رنگ میز TV و رنگ پرده ها می توان مناسب ترین رنگ را انتخاب نمود. 

ما همواره در تلاش هستیم تا تنوع کاملی از با کیفیت ترین محصولات را با بهترین قیمت برای شما فراهم آوریم.

جهت مشاوره رایگان خرید از طریق اسکریپت چت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

آنتایم با کیان تایم

مشاهده تنوع کاملی از ساعت و اقلام دکوری در وب سایت و فروشگاه رسمی گروه کیان تایم.

مفتخریم که توانسته ایم طیف گسترده ای از محصولات دکوری و لوازم خانگی مانند ساعت های دیواری ، ساعت های رومیزی ، تلفن ، گرامافون ، آباژور ، رادیو از برترین برند های موجود را در کنار یکدگیر برای شما فراهم نموده و به نمایش بگذاریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *